ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ: ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ETWINNING

Οι μαθητές των τμημάτων Γ1, Ε1 και Ε2 (σχολικό έτος 2020-2021) και οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας του 1ου Δωδεκαθεσίου των Ραλλείων ΠΕΙ.Σ. Λαδά Αγγελική και Ρέλλια Μαρία βραβεύθηκαν με Εθνικές Ετικέτες Ποιότητας eTwinning για την εκπόνηση και επιτυχή ολοκλήρωση τριών Ευρωπαϊκών σχολικών συμπράξεων. Συγκεκριμένα:

Τμήμα Γ1 (Εκπαιδευτικός: Ρέλλια Μαρία): Cultivating 21st Century Skills – Making our Lives Better!  Με βάση τις δεξιότητες του 21ου αιώνα (δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες, τεχνολογικές και επιστημονικές δεξιότητες), προσπαθήσαμε να καλλιεργήσουμε τη νοοτροπία και τις γνώσεις των μαθητών σε θέματα όπως η υγιεινή διατροφή, η προστασία του περιβάλλοντος, τα δικαιώματα των παιδιών και η προσέγγιση STEAM, μέσα από διαθεματικές δραστηριότητες και σε διακρατικές ομάδες.

Τμήμα Ε1 (Εκπαιδευτικός: Λαδά Αγγελική): A.C.T._Atlas of Criss-crossing Tales Το έργο αφορούσε στο σχεδιασμό ενός διαδραστικού άτλαντα με εικόνες, πίνακες και κείμενα με θέμα τις ανθρωπογενείς επιδράσεις στο τοπικό περιβάλλον, τη γειτονιά, που να καταδεικνύουν τόσο τις καλές πρακτικές όσο και τις αρνητικές σύμφωνα με τον 11ο Στόχο «Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες» του Ο.Η.Ε.  Οι μικροί μαθητές /τριες αντιπαρέβαλαν τα γεωγραφικά, πολεοδομικά και πολιτισμικά δεδομένα που συνέλεξαν από το δικό τους οικείο περιβάλλον και των εταίρων και δημιούργησαν το δικό τους ιδανικό τόπο αναζητώντας απάντηση στο ερώτημα «Μπορώ εγώ, παρακαλώ, να δημιουργήσω τη γειτονιά που ονειρεύομαι να ζήσω;»

Τμήμα Ε2 (Εκπαιδευτικός: Ρέλλια Μαρία) Let’s STEAM: European Harbours Εισαγωγή των μαθητών στη Μηχανική και τις Τέχνες, τις Γλώσσες και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες (STEAM) μέσω ενός έργου Πολιτισμού και Γεωγραφίας. Ο στόχος ήταν να βελτιωθεί η κριτική και δημιουργική σκέψη των μαθητών, οι δεξιότητές τους στην επίλυση προβλημάτων και η βελτίωση των γνώσεων για διαφορετικά ευρωπαϊκά λιμάνια και τη σημασία τους για τις εμπλεκόμενες πόλεις/χώρες. Όταν οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στο STEAM, ενισχύεται η καινοτομία, η φαντασία και η δημιουργικότητα. Η συμμετοχή σε διαθεματικά και διεπιστημονικά έργα τους επιτρέπει να σκέφτονται, συνδέοντας διαφορετικούς κλάδους. Συμμετέχοντας σε δραστηριότητες του STEAM, οι μαθητές είναι περισσότερο προετοιμασμένοι για τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς και τους μαθητές/τις μαθήτριες του σχολείου μας για την τιμητική αυτή διάκριση!               

Leave a Reply