ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ΤΜΗΜΑ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ |
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 1ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 07.10.2024 – 29.11.2024 | ΑΒ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ | ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΚΟΝΔΡΑ 2 ΩΡΕΣ |
ΓΔ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ | ΣΕ ΜΙΑ ΡΩΓΑ ΑΠΟ ΣΤΑΦΥΛΙ | ΧΑΛΒΑΝΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 2 ΩΡΕΣ | |
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 02.12.2024–31.01.2025 | ΑΒ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ | ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΑ ΖΩΑ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΚΟΝΔΡΑ 2 ΩΡΕΣ |
ΓΔ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ | ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ | ΧΑΛΒΑΝΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 2 ΩΡΕΣ | |
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ 3ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 03.02.2025– 31.03.2025 | ΑΒ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ | ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΚΟΝΔΡΑ 2 ΩΡΕΣ |
ΓΔ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ | ΣΤΑΜΑΤΩ ΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟΝ «ΑΛΛΟ» | ΧΑΛΒΑΝΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 2 ΩΡΕΣ | |
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 4ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 01.04.2025 – 30.05.2025 | ΑΒ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ | ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΚΟΝΔΡΑ 2 ΩΡΕΣ |
ΓΔ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ | ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ… ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ | ΧΑΛΒΑΝΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 2 ΩΡΕΣ |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ΤΜΗΜΑ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ |
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 1ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 10.10.2023 – 30.11.2023 | ΑΒΓΔ | Ψυχική και συναισθηματική υγεία – Πρόληψη «Αναγνωρίζω τα συναισθήματά μου, μαθαίνω να τα μοιράζομαι» ΥΛΙΚΟ ΙΕΠ – Το τραγούδι της χαράς, Είμαστε όλοι εδώ | Προβατάρη Άννα 3 ώρες ΑΒ, 2 ώρες ΓΔ |
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ΤΜΗΜΑ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ |
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 01.12.2023 – 02.02.2023 | ΑΒΓΔ | Οικολογία – Παγκόσμια Τοπική Φυσική κληρονομιά «Ο θυμός της φύσης και πώς να τον κατευνάσουμε» ΥΛΙΚΟ ΙΕΠ – Από το νερό…στην πλημμύρα | Προβατάρη Άννα 3 ώρες ΑΒ, 2 ώρες ΓΔ |
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ΤΜΗΜΑ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ |
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ 3ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 05.02.2023 – 31.03.2023 | ΑΒΓΔ | Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση «Ομάδα εν δράσει» ΥΛΙΚΟ ΙΕΠ – «Ενεργοί Πολίτες εν δράσει!» QualityNet Foundation | Η εκπαιδευτική ομάδα του QualityNet | Προβατάρη Άννα 3 ώρες ΑΒ, 2 ώρες ΓΔ |
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ΤΜΗΜΑ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ |
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 4ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 01.04.2023 – 31.05.2023 | ΑΒΓΔ | Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με επαγγέλματα «Οι μικροί στα παπούτσια των μεγάλων» | Προβατάρη Άννα 3 ώρες ΑΒ, 2 ώρες ΓΔ |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΦΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ (ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ: 2020-2021)
Τίτλος: “Οι μικροί μαθητές αναλαμβάνουν δράση!“
Το όραμα της σχολικής μας μονάδας οικοδομείται στις αξίες της συμμετοχικότητας, της δημιουργίας, της δράσης και της συμπερίληψης. Το σχολείο, ως μια κοινότητα μάθησης, αποτελεί ένα ανοιχτό σύστημα επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με σκοπό τη δημιουργία και διάχυση της γνώσης, την ευαισθητοποίηση σε κρίσιμους τομείς της ανθρώπινης ζωής και τη ανάπτυξη ενεργών πολιτών στο μέλλον.
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2020 – 2021 τέθηκε ως γενικότερος στόχος για τους μαθητές της σχολικής μας μονάδας η δημιουργία Ενεργών και Υπεύθυνων Πολιτών (Γίνομαι Ενεργός και Υπεύθυνος πολίτης) που θα μπορούν :
– να φροντίζουν το σώμα και την υγεία τους (Διατροφή και άσκηση – Θεματικός κύκλος : Ευ ζην)
– να μεριμνούν για το περιβάλλον και να είναι ευαισθητοποιημένοι σε περιβαλλοντικά ζητήματα (Η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης – διαχείριση απορριμμάτων – Θεματικός κύκλος : Φροντίζω το περιβάλλον)
– να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους και να μπορούν να λύνουν τυχόν θέματα που προκύπτουν με δημοκρατικό τρόπο και με σεβασμό προς τον συμμαθητή τους. (Εκφράζω τα προβλήματά μου – επιλύω ειρηνικά τις διαφορές μου – Θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη)
– να οραματιστούν το μέλλον τους και να γνωρίσουν επαγγέλματα που υπάρχουν (Γνωριμία με τα επαγγέλματα – Θεματικός κύκλος :Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία)
Αριθμός μαθητών | 16 |
Αριθμός έργων που παρήχθησαν από τα παιδιά | Ενδεικτικά αναφέρονται: Ψηφιακά βιβλία https://read.bookcreator.com/aRyY7PrSNbb6pg4vFNVcAwRXsp43/HqTaUAi3SNGjOQwBncxpDQ Φτιάχνουν ένα ψηφιακό βιβλίο με τα πιο δημοφιλή επαγγέλματα. https://drive.google.com/file/d/1IUUUjes4weflC7sJTNB_gGVQ7sJ2cZum/view?usp=sharing Ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα τάξης https://schoolpress.sch.gr/monothesioralleia/ Δημιουργία padletΕκμάθηση παραδοσιακών χορώνΔημιουργία επιτραπέζιου παιχνιδιού με τα επαγγέλματα (Αγγλικά Δ΄τάξης)Συνεργατική παρουσίαση – Αγγλικά Δ΄τάξης (Google Slides): https://docs.google.com/presentation/d/1h_2By_o1HOJwSWvQLqcDkRJ35RnPkwcPcPVoSP7vIbQ/edit?usp=sharing |
Αριθμός εκπαιδευτικών που υλοποίησαν εργαστήρια | 11 |
Εκδηλώσεις διάχυσης | Οι έκτακτες συνθήκες λόγω COVID -19 δεν επέτρεψαν ανοιχτές εκδηλώσεις διάχυσης. Ωστόσο, ορισμένα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν στην ηλεκτρονική εφημερίδα της τάξης https://schoolpress.sch.gr/monothesioralleia/ Δημιουργήθηκαν e – book από τους μαθητές. Ενδεικτικά αναφέρουμε ebook της διατροφής (StoryJumper): https://www.storyjumper.com/book/read/91592176 Ενημερωτικά φυλλάδια για το περιβάλλον https://drive.google.com/file/d/1xh3X82cioIPxdNunl4o18iaeuFiiLlzK/view?usp=sharing Δημιουργία padlet προς ενημέρωση παιδιών και γονέων https://el.padlet.com/dimkio/ez9c34iaqmspr23d Επίσης, δημιουργήθηκαν παρουσιάσεις power point με τις δράσεις μας που κοινοποιήθηκαν στους γονείς και αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του σχολείου. (https://1dim-peir-peiraia.att.sch.gr/?page_id=1573) |
Μας είπαν τα παιδιά | Η συνεργασία μικρών και μεγάλων μαθητών σε κοινές δραστηριότητες ευνόησε την ανάπτυξη των μεταξύ τους σχέσεων. Επιπλέον, η διενέργεια συμβουλίου τάξης καλλιέργησε στους μαθητές το σεβασμό και την αλληλεγγύη. |
Μας είπαν οι γονείς | Η δημιουργία ηλεκτρονικής σχολικής εφημερίδας καθώς και ψηφιακών βιβλίων από τους μαθητές έδωσε την ευκαιρία αλλά και το κίνητρο στους μαθητές να δείξουν τις εργασίες τους στους γονείς τους καθώς και στους μαθητές των υπολοίπων τάξεων. Τα σχόλια των γονέων για τις δράσεις μας ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022
Σχετικά έγγραφα
Υπουργική Απόφαση με αρ. πρωτ.94236/ΓΔ4/2021 – ΦΕΚ 3567/Β/4-8-2021
Εγκύκλιος Εφαρμογής Υ.ΠΑΙ.Θ.με αρ. πρωτ. 103235/ΓΔ/24-08-2021
Κατανομή των ωρών και την ανάθεση προγραμμάτων καλλιέργειας των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
Σχετικά έγγραφα
Υπουργική Απόφαση με αρ. πρωτ.94236/ΓΔ4/2021 – ΦΕΚ 3567/Β/4-8-2021
Εγκύκλιος Εφαρμογής Υ.ΠΑΙ.Θ.με αρ. πρωτ. 103235/ΓΔ/24-08-2021
Κατανομή των ωρών και την ανάθεση προγραμμάτων καλλιέργειας των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων»