Έχει αναγνωριστεί διεθνώς ότι τα επιτραπέζια παιχνίδια καταφέρνουν να αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα, να κινούν το ενδιαφέρον των μαθητών και να καλλιεργούν τη φαντασία τους χάρη στον ευχάριστο χαρακτήρα που προσδίδουν στη μάθηση. Μια μαθησιακή εμπειρία που είναι ενσωματωμένη σε ένα ελκυστικό παιχνίδι, μέσα από τη δυνατότητα δοκιμής διαφόρων δεξιοτήτων -όπως κίνητρα μεθοδικής εργασίας με κανόνες, ανάπτυξη στρατηγικών και κριτική αξιοποίηση πληροφοριών- ενισχύει όχι μόνο την αφομοίωση της διδακτέας ύλης, αλλά πρωτίστως ενθαρρύνει την ανάπτυξη κριτικής σκέψης, προωθώντας παράλληλα τη συνεργασία και την άμιλλα. Μάθηση, λοιπόν, μέσω της ψυχαγωγίας και ψυχαγωγία με σκοπό τη μάθηση δεν είναι ασύμβατες έννοιες: κατά κανόνα, η μάθηση που είναι διασκεδαστική είναι και εποικοδομητική. Κύρια προσδοκία είναι οι μαθητές να εμπλακούν ενεργητικά σε δραστηριότητες κατανόησης και επίλυσης προβλημάτων, δραστηριότητες δηλαδή που θα τους βοηθήσουν να αναπτύξουν στρατηγικές για να μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Αμαλία Γιαννούτσου (ΠΕ70)

Ημέρα / Ώρα Διεξαγωγής: Κάθε Δευτέρα, 13.30-15.00 (2 διδακτικές ώρες)

Τάξεις που απευθύνεται ο Όμιλος: Β’, Γ’, Δ’, Ε’

Αριθμός Συμμετεχόντων: 18 μαθητές/μαθήτριες